diplomski rad
Uloga neuroplasticiteta i motoričkog učenja u rehabilitaciji osoba s motoričkim poremećajima

Ivana Armanda (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Podaci o radu
NaslovUloga neuroplasticiteta i motoričkog učenja u rehabilitaciji osoba s motoričkim poremećajima
AutorIvana Armanda
Voditelj/MentorRenata Pinjatela (mentor)
Sažetak rada
Plasticitet mozga predstavlja sposobnost mozga da se tijekom čitavog života ponovno obnavlja, povezuje te stvara sinaptičke mreže. Jedan od načina reorganizacije neuroloških krugova unutar mozga jest motoričko učenje. Motoričkim učenjem obuhvaća se većina motoričkih zadataka i radnji koje ćemo izvršiti tijekom života, od hodanja do preciznih pokreta segmentima ekstremiteta. S obzirom da osobe s motoričkim poremećajima imaju poteškoće unutar motoričkog funkcioniranja, pa stoga i unutar motoričkog učenja, ovaj rad pokušava rasvijetliti načine korištenja motoričkog učenja i neuroplasticiteta u rehabilitacijskim metodama za osobe s motoričkim poremećajima.
Ključne riječineuroplasticitet motoričko učenje neurorehabilitacija motorički poremećaji
Naslov na drugom jeziku (engleski)The role of neuroplasticity and motor learning in rehabilitation of people with motor disorders
Povjerenstvo za obranuRenata Pinjatela (predsjednik povjerenstva)
Renata Martinec (član povjerenstva)
Damir Miholić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaEdukacijska rehabilitacija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra edukacijske rehabilitacije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rehab. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-27
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Brain plasticity is the ability of the brain to take throughout their lives once again renewed, connects and creates a synaptic network. One of the ways of reorganization neurological circuits within the brain is motor learning. Motor learning involves the majority of physical tasks and actions that people will perform throughout life, from walking to precise motion of the segments of our extremities. With regard to persons with physical disabilities have difficulties in the motor functioning, and hence within the motor learning, this paper attempts to shed the light on the ways of using motor learning and neuroplasticity in rehabilitation methods for people with physical handicaps.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)neuroplasticity motor learning neurorehabilitation motor disabilities
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:398937
PohranioIvanka Šarić