Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Brozolo, R. (2021). Uloga robota u dijagnostici i podučavanju djece s poremećajem iz spektra autizma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:069646
Brozolo, Rea. "Uloga robota u dijagnostici i podučavanju djece s poremećajem iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:069646
Brozolo, Rea. "Uloga robota u dijagnostici i podučavanju djece s poremećajem iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:069646
Brozolo, R. (2021). 'Uloga robota u dijagnostici i podučavanju djece s poremećajem iz spektra autizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:069646
Brozolo R. Uloga robota u dijagnostici i podučavanju djece s poremećajem iz spektra autizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2021 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:069646
R. Brozolo, "Uloga robota u dijagnostici i podučavanju djece s poremećajem iz spektra autizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:069646