Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Vicković, A. (2021). Utjecaj jezika na razvoj teorije uma kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:384648
Vicković, Antonija. "Utjecaj jezika na razvoj teorije uma kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:384648
Vicković, Antonija. "Utjecaj jezika na razvoj teorije uma kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:384648
Vicković, A. (2021). 'Utjecaj jezika na razvoj teorije uma kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:384648
Vicković A. Utjecaj jezika na razvoj teorije uma kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2021 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:384648
A. Vicković, "Utjecaj jezika na razvoj teorije uma kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:384648