Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Barbir, T. (2021). Inkluzija učenika s poremećajem iz spektra autizma (u redovne škole) –
perspektiva roditelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:381798
Barbir, Tamara. "Inkluzija učenika s poremećajem iz spektra autizma (u redovne škole) –
perspektiva roditelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:381798
Barbir, Tamara. "Inkluzija učenika s poremećajem iz spektra autizma (u redovne škole) –
perspektiva roditelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:381798
Barbir, T. (2021). 'Inkluzija učenika s poremećajem iz spektra autizma (u redovne škole) –
perspektiva roditelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:381798
Barbir T. Inkluzija učenika s poremećajem iz spektra autizma (u redovne škole) –
perspektiva roditelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2021 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:381798
T. Barbir, "Inkluzija učenika s poremećajem iz spektra autizma (u redovne škole) –
perspektiva roditelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:381798