Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Ramljak, S. (2022). Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933
Ramljak, Sandra. "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933
Ramljak, Sandra. "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933
Ramljak, S. (2022). 'Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933
Ramljak S. Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933
S. Ramljak, "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933