Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Trzija, K. (2022). Socijalne i emocionalne kompetencije djece s ADHD-om (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:825694
Trzija, Karla. "Socijalne i emocionalne kompetencije djece s ADHD-om." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:825694
Trzija, Karla. "Socijalne i emocionalne kompetencije djece s ADHD-om." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:825694
Trzija, K. (2022). 'Socijalne i emocionalne kompetencije djece s ADHD-om', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:825694
Trzija K. Socijalne i emocionalne kompetencije djece s ADHD-om [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:825694
K. Trzija, "Socijalne i emocionalne kompetencije djece s ADHD-om", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:825694