Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Knezović, L. (2022). Povezanost vremena provedenog pred ekranima i razvoja rječnika kod djece u starijoj hodanačkoj dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:397313
Knezović, Laura. "Povezanost vremena provedenog pred ekranima i razvoja rječnika kod djece u starijoj hodanačkoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:397313
Knezović, Laura. "Povezanost vremena provedenog pred ekranima i razvoja rječnika kod djece u starijoj hodanačkoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:397313
Knezović, L. (2022). 'Povezanost vremena provedenog pred ekranima i razvoja rječnika kod djece u starijoj hodanačkoj dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:397313
Knezović L. Povezanost vremena provedenog pred ekranima i razvoja rječnika kod djece u starijoj hodanačkoj dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:397313
L. Knezović, "Povezanost vremena provedenog pred ekranima i razvoja rječnika kod djece u starijoj hodanačkoj dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:397313