Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Ožbolt, A. (2022). Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689
Ožbolt, Ana. "Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689
Ožbolt, Ana. "Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689
Ožbolt, A. (2022). 'Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689
Ožbolt A. Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689
A. Ožbolt, "Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689