diplomski rad
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama

Suzana Huber (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad

Huber, S. (2016). Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana. "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana. "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, S. (2016). 'Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber S. Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

S. Huber, "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131