Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Kuleš, M. (2024). Kognitivne strategije učenja u području matematike u radu s djevojčicom s ADHDom i teškoćama učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:193596
Kuleš, Matea. "Kognitivne strategije učenja u području matematike u radu s djevojčicom s ADHDom i teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:193596
Kuleš, Matea. "Kognitivne strategije učenja u području matematike u radu s djevojčicom s ADHDom i teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:193596
Kuleš, M. (2024). 'Kognitivne strategije učenja u području matematike u radu s djevojčicom s ADHDom i teškoćama učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:193596
Kuleš M. Kognitivne strategije učenja u području matematike u radu s djevojčicom s ADHDom i teškoćama učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:193596
M. Kuleš, "Kognitivne strategije učenja u području matematike u radu s djevojčicom s ADHDom i teškoćama učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:193596