Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Kresonja, V. (2024). Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
Kresonja, Veronika. "Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
Kresonja, Veronika. "Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
Kresonja, V. (2024). 'Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
Kresonja V. Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
V. Kresonja, "Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594