Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Bijonda, L. (2017). Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680
Bijonda, Lorena. "Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680
Bijonda, Lorena. "Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680
Bijonda, L. (2017). 'Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680
Bijonda L. Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680
L. Bijonda, "Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680