diplomski rad
Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom

Ana Maria Rorić (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad

Rorić, A. M. (2018). Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:050381

Rorić, Ana Maria. "Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:050381

Rorić, Ana Maria. "Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:050381

Rorić, A. M. (2018). 'Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 14.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:050381

Rorić AM. Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2018 [pristupljeno 14.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:050381

A. M. Rorić, "Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:050381