diplomski rad
Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću

Antonija Čavar (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad

Čavar, A. (2017). Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032

Čavar, Antonija. "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032

Čavar, Antonija. "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032

Čavar, A. (2017). 'Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 15.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032

Čavar A. Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 15.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032

A. Čavar, "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.