diplomski rad
Igra kao pristup poučavanja djece s teškoćama učenja

Matea Hunjek (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad

Hunjek, M. (2019). Igra kao pristup poučavanja djece s teškoćama učenja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583895

Hunjek, Matea. "Igra kao pristup poučavanja djece s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583895

Hunjek, Matea. "Igra kao pristup poučavanja djece s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583895

Hunjek, M. (2019). 'Igra kao pristup poučavanja djece s teškoćama učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 05.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583895

Hunjek M. Igra kao pristup poučavanja djece s teškoćama učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 05.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583895

M. Hunjek, "Igra kao pristup poučavanja djece s teškoćama učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583895

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.