Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Kanjski, A. (2019). Stavovi učitelja s područja Bjelovarsko-bilogorske županije prema inkluziji djece s teškoćama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877558
Kanjski, Andrea. "Stavovi učitelja s područja Bjelovarsko-bilogorske županije prema inkluziji djece s teškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877558
Kanjski, Andrea. "Stavovi učitelja s područja Bjelovarsko-bilogorske županije prema inkluziji djece s teškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877558
Kanjski, A. (2019). 'Stavovi učitelja s područja Bjelovarsko-bilogorske županije prema inkluziji djece s teškoćama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877558
Kanjski A. Stavovi učitelja s područja Bjelovarsko-bilogorske županije prema inkluziji djece s teškoćama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877558
A. Kanjski, "Stavovi učitelja s područja Bjelovarsko-bilogorske županije prema inkluziji djece s teškoćama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877558