Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Vranješ, P. (2021). Izazovi u obrazovanju darovite djece s teškoćama učenja i ADHD poremećajem (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:701203
Vranješ, Patricija. "Izazovi u obrazovanju darovite djece s teškoćama učenja i ADHD poremećajem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:701203
Vranješ, Patricija. "Izazovi u obrazovanju darovite djece s teškoćama učenja i ADHD poremećajem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:701203
Vranješ, P. (2021). 'Izazovi u obrazovanju darovite djece s teškoćama učenja i ADHD poremećajem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:701203
Vranješ P. Izazovi u obrazovanju darovite djece s teškoćama učenja i ADHD poremećajem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2021 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:701203
P. Vranješ, "Izazovi u obrazovanju darovite djece s teškoćama učenja i ADHD poremećajem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:701203