master's thesis
Self assesment of the competence of students of faculty of Teacher Education in the Republic of Croatia for future work with pupils with disabilities

Ivana Pađan (2018)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document

Pađan, I. (2018). Samoprocjena kompetencija studenata učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj za rad s učenicima s teškoćama u razvoju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:912208

Pađan, Ivana. "Samoprocjena kompetencija studenata učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:912208

Pađan, Ivana. "Samoprocjena kompetencija studenata učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:912208

Pađan, I. (2018). 'Samoprocjena kompetencija studenata učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj za rad s učenicima s teškoćama u razvoju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 14 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:912208

Pađan I. Samoprocjena kompetencija studenata učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj za rad s učenicima s teškoćama u razvoju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2018 [cited 2019 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:912208

I. Pađan, "Samoprocjena kompetencija studenata učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj za rad s učenicima s teškoćama u razvoju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:912208