doctoral thesis
Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja

University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Roviš, D. (2015). Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, Darko. "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, Darko. "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, D. (2015). 'Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš D. Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2015 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

D. Roviš, "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Please login to the repository to save this object to your list.