diplomski rad
Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja

Jelena Dolenec (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Dolenec, J. (2018). Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Dolenec, Jelena. "Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Dolenec, Jelena. "Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Dolenec, J. (2018). 'Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 27.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Dolenec J. Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2018 [pristupljeno 27.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

J. Dolenec, "Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343