diplomski rad
Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja

Damira Braniša (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad

Braniša, D. (2016). Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Braniša, Damira. "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Braniša, Damira. "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Braniša, D. (2016). 'Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Braniša D. Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

D. Braniša, "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269