diplomski rad
Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja

Kristina Štabec (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad

Štabec, K. (2017). Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515

Štabec, Kristina. "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515

Štabec, Kristina. "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515

Štabec, K. (2017). 'Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 15.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515

Štabec K. Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 15.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515

K. Štabec, "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.