diplomski rad
Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja

Dolenec, Jelena
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dolenec, J. (2018). Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Dolenec, Jelena. "Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Dolenec, Jelena. "Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Dolenec, J. (2018). 'Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 14.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Dolenec J. Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2018 [pristupljeno 14.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

J. Dolenec, "Kognitivne strategije za djecu s teškoćama učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:004343

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.